Ik kan me niet aanmelden. Wat nu?

Je kan je in de Stievie-app en op stievie.be aanmelden met de bestaande gebruikersgegevens van je MEDIALAAN-account.

Ben je niet helemaal zeker of je al een MEDIALAAN-account hebt? Neem dan gerust even contact met ons op en vermeld je e-mailadres.

Krijg je een foutmelding te zien bij het aanmelden?

 

E-mail of wachtwoord is niet correct.

  • Controleer of je het juiste e-mailadres en/of wachtwoord hebt ingevuld. Als je zeker bent dat beide correct zijn, dan kan een wachtwoordreset je mogelijk uit de nood helpen.
  • Lees hier hoe je een nieuw wachtwoord kan instellen. Let wel, op dit ogenblik is het nog niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen in een mobiele internetbrowser. We werken eraan om dat snel mogelijk te maken.

 

Geef een geldig e-mailadres op.

  • Controleer of het e-mailadres de juiste vorm aanneemt (bv. met een @, zonder spaties). Als je zeker bent dat het e-mailadres de juiste vorm aanneemt, neem dan gerust even contact met ons op.

 

We melden je aan. of Gelieve je aan te melden.

Smartphone of tablet

  • Het is niet mogelijk om je aan te melden via de mobiele internetbrowser op je smartphone of tablet. Je kan je op een mobiel toestel enkel aanmelden via de Stievie-app.

Laptop of desktopcomputer

  • Je hebt Flash Player nodig om Stievie te kunnen gebruiken. Controleer of je Flash Player hebt geïnstalleerd en ingeschakeld.
  • Een adblocker kan het aanmelden en het afspelen van programma's verhinderen. Controleer of er een adblocker voor je internetbrowser is geïnstalleerd. Zo ja, schakel de extensie uit of verwijder de extensie. Je kan hierna nagaan of dat het inlogprobleem heeft verholpen.

 

Krijg je een rood scherm en kan je niet inloggen? Volg dan volgende stappen:

  • Ga naar “Playstore” op je apparaat
  • Tap aan de linkerzijde op het menu
  • Tap op deze pagina op “Mijn apps en games”
  • Op deze pagina tap je op “Alles updaten”
  • Start de Stievie applicatie opnieuw op

 

Krijg je nog steeds een foutmelding? Neem dan gerust even contact met ons op en vertel ons met welk toestel en met welke internetbrowser (indien van toepassing) je je niet kan aanmelden. We kijken het graag voor je na.